Kundeservice

 

Arriva Tog transporterer hver dag 20.000 passagerer. Vi vil naturligvis gerne hjælpe både før, under og efter rejsen. Nedenfor kan du derfor finde svar på mange af de spørgsmål, som kan opstå i forbindelse med din togrejse.

Kan du ikke finde, hvad du søger, er du også velkommen til at kontakte os. Velkommen til!

kontaktKontakt

Få oplysninger om, hvordan du kan kontakte Arriva Tog per telefon, brev eller mail

button_laes_mere_her

HittegodsHittegods

Har du mistet noget på din rejse? Læs hvordan Arriva håndterer hittegods og efterlys din genstand

button_laes_mere_her

KontrolafgiftKontrolafgifter

Læs mere om regler og muligheder, hvis du har fået udstedt en kontrolafgift

button_laes_mere_her

Rejsetidsgaranti2Rejsetidsgaranti

Var dit tog forsinket mere end 30 minutter? Søg om kompensation gennem Rejsetidsgarantien

button_laes_mere_her

cykelCyklen med i toget

Tag cyklen med, når du skal med toget. Få mere at vide
om hvordan

button_laes_mere_her

HandicapHandicapservice

Har du behov for hjælp til at komme på og af toget. Arriva yder assistance til handicappede

button_laes_mere_her

brochurerBrochurer

Hent, gem eller print alle
brochurer udgivet af Arriva Tog

button_laes_mere_her

KreplanerKøreplaner

Hent og gem køreplaner for Arrivas
strækninger samt for Vestbanen

button_laes_mere_her

ABTMAnkenævnet

Er du utilfreds med Arrivas
afgørelse, kan du skrive til
Ankenævnet for Bus, Tog og Metro
button_laes_mere_her

Rgfrie Røgfrit Arriva

Fra den 1. juli 2014 byder Arriva   velkommen til røgfrie stationer, perroner og tog
 
button laes mere her

frontpage udland

frontpage fribilletter